facebook

15 decembrie 2022

𝗕𝘂𝗱𝗶𝗻𝗰𝗮 𝗱𝗲 𝗽𝗮𝘀𝘁𝗲 ș𝗶 𝗺𝗲𝗿𝗲 𝗰𝗮𝗿𝗮𝗺𝗲𝗹𝗶𝘇𝗮𝘁𝗲

Îmi plac foarte mult pastele duci la cuptor și m-am gândit sa le dau o nota mai speciala asa ca le-am combinat cu mere caramelizate iar rezultatul a fost unul grozav. S-au mâncat rapid și s-a strigat "bis" :) 

Iată cum le-am pregatit: 

-200 gr paste Arnos ( am folosit melci cu ou) 

-300 gr brânză dulce

-4 mere

-3 oua

-extract de vanilie 

-2 linguri zahar brun 

-30 gr unt +un cubuleț pentru uns tava

-30 gr lapte

-un praf de sare 

Pentru început am pus pastele la fiert in apa cu un praf de sare și le-am fiert conform instrucțiunilor de pe ambalaj. 

Intre timp, am curățat merele de coaja,  le-am tăiat cubulețe și le-am tras la tigaie în puțin unt. Am adăugat si 1 lingura zahar brun și le-am caramelizat pana au devenit ușor arămii. 

Separat într-un bol, am mixat ouăle cu 1 lingura de zahar și extractul de vanilie. Am adaugat brânza și merele caramelizate și le-am amestecat cu o spatula. 

Între timp pastele au fiert și le-am scurs de apa. Le-am adăugat peste amestecul de brânză și mere și le-am amestecat. 

Am uns cu unt mole un vas termorezistent in care am adăugat compoziția de paste și brânza, deasupra am pus câteva bucatele de unt și un praf de zahar brun și am dat vasul la cuptor la 220 de grade pentru aproximativ 20 de minute.

Când s-au rumenit ușor deasupra sunt gata. Le lăsați sa se răcorească puțin și serviți cu mare pofta!!!! 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ultimele comentarii