facebook

22 mai 2020

Prajitura rapida cu biscuiti

Se intampla uneori sa avem pofta de un desert dar sa nu avem prea mult timp la dispozitie.
Asa s-a intamplat si azi iar biscuitii Petit Beurre m-au salvat si am reusit un desert super delicios.

Am mai folosit biscuitii Petit Beurre si la reteta Salam de biscuiti  si prajitura TOSCA
 

Ingrediente necesare:
- 1 pachet mare biscuiti Petit Beurre
- 300 gr piure de mere 
- 1 plic budinca vanilie
- 500 ml lapte 
- 100 gr ciocolata neagra + 3 linguri lapte pt glazura
- 50 gr nuci

Mod de preparare:
Intr-un vas de sticla am asezat un rand de biscuiti Petit Beurre, iar peste acestia am adaugat un strat de piure de mere.
Eu am avut piure de mere facut in casa, asa ca treaba a mers foarte repede. Daca nu aveti asa ceva puteti renunta la acesta sau il puteti pregati rapid, astfel: curatati merele de coaja si le maruntiti la robot sau pe razatoare dupa care le caliti cu 2 linguri zahar si un praf de scortisoara pana cand scad bine. Dupa ce au scazut le bagati la bender si le faceti piure.

Peste piureul de mere am adaugat inca un strat de biscuiti.

Am pregatit pe flacara de la aragaz budinca de vanilie impreuna cu 500 ml lapte si 3 linguri zahar.
Peste stratul 2 de biscuiti am adaugat budinca fierbinte, inca un strat de biscuiti si altul de budinca si tot asa pana terminati crema si incheiati cu un rand de biscuiti.
Eu am avut in total un strat de piure de mere si 2 straturi de dudinca.
Intr-o craticioara am topit ciocolata cu cele 3 linguri de lapte. Glazura fierbinte am adaugat-o peste ultimul strat de biscuiti.

Deasupra am sfaramat nuci si am dat prajitura la rece.


In jumatate de ora pofticiosii au vrut sa o guste si asa am si facut.

 
A iesit un desert delicios si super rapid pe care vi-l recomand si voua!

Enjoy 💓


Un comentariu:

Ultimele comentarii