facebook

17 iunie 2019

Limonada cu menta și lavanda


Aceasta limonada este super aromata și răcoritoare. Menta și lavanda sunt culese direct din gradina.

Iată cum am pregătit-o
Am stors zeama de la 4 lamai eco (evit sa ma cumpăr din cele a căror coaja este tratata), am tăiat mărunt o bucățică mica de ghimbir (îl puteți da și pe răzătoare) și le-am amestecat cu 4-5 linguri de miere și 2 litri de apa plata. Puteți sa potriviți cantitățile după gustul vostru.
Am spălat bine o mana de frunze de menta prospete din gradina, le-am strâns puțin între degete sa își elibereze aroma și le-am adăugat în carafa cu limonada.
Am cules câteva fire prospete de lavanda cu un miros minunat, le-am spălat sub jet de apa rece și le-am adăugat și pe ele în carafa.
Am amestecat și am potrivit de lămâie și miere după gustul nostru și..... gata limonada 🙂
Un pahar cu limonada rece de la frigider este delicioasa, aromata și mai ales naturala. Extraordinara pentru zilele călduroase de vara.



2 comentarii:

Ultimele comentarii