facebook

3 noiembrie 2021

Galeta (tartă) cu piersici și afine

Cea mai simpla și mai delicioasa tartă pe care am facut-o pana acum!

Ingrediente necesare:
1 foaie de aluat foietaj
4-5 piersici
o mana de afine
3-4 linguri zahar
1 lingura faina
1 lingura pesmet
1 ou
Vanilie (esenta sau baton)

Mod de preparare:
Am așezat aluatul pe o hârtie de copt si dupa l-am pus intr-o tava rotunda. I-am tăiat colturile sa îl modelez pe rotund.
Am tăiat piersicile felii grosuțe, am adaugat afinele, le-am pus intr-un bol și am adăugat peste ele zaharul, vanilia, faina și le-am amestecat cu o lingura.
Am presărat pesmetul peste foaia de aluat și peste am pus toate fructele. Am îndoit marginile aluatului de jur împrejurul fructelor, am uns aluatul cu ou, am presărat o lingurita zahar peste aluat și am copt la cuptor la 190 grade pentru aproximativ 30-40 de minute.

Dacă aveți înghețată sa știți ca se potrivește minunat, dacă nu încercați cu iaurt sau simpla.
 

Va garantez deliciu!!!!!


La cererea publicului (adică familionul🙈) trebuie repetata urgent 😁.


2 comentarii:

  1. Mihaela, îți mulțumesc pentru această idee. O zi frumoasă și spor in toate!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu drag!!!!
    O zi frumoasa, cu multe zambete sa ai!!!!

    RăspundețiȘtergere

Ultimele comentarii