facebook

16 septembrie 2021

Dulceata de smochine 2021

Ador smochinele, iar anul acesta am avut noroc cu o vecina generoasa care mi-a oferit toate aceste smochine din care am făcut o dulceață delicioasa!!!!
Am adaptat cantitatea de zahar la gustul meu (nu îmi place sa fie prea dulce) si asa va recomand si voua sa faceti.


Iata cum am pregatit-o:

Ingrediente necesare:

- 9 kg smochine

- 2 kg zahar

- 2 litri apa

- 1 lamaie

Modul de preparare:
Am spălat smochinele și le-am îndepărtat coditele.
Am pus la fiert un sirop din 2 litri de apa și 2 kg zahar și am fiert siropul aproximativ jumătate de ora.
Am adăugat smochinele în sirop și am fiert pentru aproximativ 40 de minute.


Am pus pe farfurioara o lingura de dulceață și am lasat-o la rece, iar când consistenta a fost închegată am oprit focul și gata.

Am adăugat dulceata fierbinte în borcanele sterilizate, am capsat și am așezat borcanele cu gura în jos învelite intr-o pătură grosa.


Zilele următoare le voi pune în cămară și abia aștept sa le consum!

Este o dulceata extraordinar de delicioasa! 

Enjoy💓

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ultimele comentarii