facebook

7 aprilie 2019

Pesto cu leurda

Asa cum v-am mai spus, ieri mi-am facut provizii serioase de frunze si verdeturi de sezon, asa ca azi am pregatit din frunzele de leurda un pesto super aromat pe care sa il folosesc la paste sau alte preparate.
Iata reteta dupa care l-am pregatit:

Ingredinte necesare:
- un manunchi de leurda 
- cateva seminte de pin 
- cateva migdale
- parmezan 
- ulei de masline 
- sare
- lamaie

Mod de preparare:
Spalam leurda sub jet de apa rece si o zvantam pe un prosop de hartie.
Adaugam in blender si mixam semintele de pin si de migdale ( puteti folosi alte seminte daca doriti), parmezanul si rand pe rand adaugam frunzele de leurda. 
Mixam totul adaugand putin cate putin ulei de masline ( aproximativ 150 ml) .
La sfarsit potrivim gustul de sare si adaugam zeama de lamaie ( aici potriviti de gust dupa cum va place voua.

A iesit un pesto gustos, putin picant  si cu o aroma puternica.
Il puteti aseza intr-un borcan care se inchide bine, adaugati deasupra o pelicula de ulei si pastrati in frigider pana la 5-6 saptamani.
De fiecare data cand luati din el, nu uitati sa reacoperiti cu ulei.
Diseara voi adauga acest pesto peste o portie generoasa de paste.

Semintele le puteti achizitiona de pe www.sanovita.ro
Introducand codul promotional 💥gatimimpreuna💥 veti beneficia de 15% reducere la fiecare comanda pe care o veti face. Profitati !!!!!😉
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ultimele comentarii