facebook

17 februarie 2020

Brownie cu nuca si dulceata


Nu mai este un secret pentru nimeni ca ma topesc dupa prajiturile cu ciocolata si blat umed.
De fiecare data folosesc ingrediente de foarte buna calitate si rezultatul este unul minunat.
De data aceasta am facut o combinatie dupa cum mi-a sunat mie bine si rezultatul mi-a placut maxim.
Pentru o prajitura buna folosesc intotdeauna ciocolata si unt de buna calitate.

Iata reteta pentru aceasta deliciosenie ciocolatoasa:

- 250 gr ciocolata neagra 
- 200 gr unt Koliba cu 82% grasime
- 100 gr zahar
- 4 oua
- 1 lingurita esenta de vanilie
- 180 gr faina
- 30 gr ciocolata alba
- o mana cu nuci
- o mana cu afine (eu am folosit din congelator)
- 4-5 lingurite cu dulceata preferata

Mod de preparare:
Rupem ciocolata in bucati si o punem intr-un bol pe baie de aburi impreuna cu untul. 
Am folosit unt de la Koliba cu 82% grasime care este foarte potrivit pentru acest desert. Este produs dupa o reteta traditionala, din smantana pasteurizata, are o culoare naturala, galbuie si este delicios.
Amestecam cu o spatula pana cand ciocolata si untul se topesc si se omogenizeaza dupa care lasam bolul sa se racoreasca pentru aproximativ 15 minute.
Dupa ce ciocolata s-a racorit, folosim un mixer si adaugam treptat ouale, zaharul, esenta si faina. Dupa ce s-a omogenizat bine, lasam mixerul si amestecand cu o spatula adaugam in compozitie si afinele.
Compozitia astfel obtinuta o adaugam intr-o tava tapetata cu hartie de copt. 
Deasupra presaram ciocolata alba maruntita fin cu un cutit, nucile si din loc in loc dulceata voastra preferata.
Coacem prajitura la cuptorul preincalzit, la 180 de grade pentru maxim 20 de minute.
Pentru a avea un blat umed, acest gen de prajitura nu trebuie coapta mai mult de 20 de minute pentru a nu avea un blat uscat.
Am savurat-o cu drag langa o cana cu cafea. Bucatile mele preferate au fost cele in care erau multe nuci si dulceata!!!! 

Un deliciu!!!!

Enjoy! 💓

4 comentarii:

  1. Am facut si noi, am mancat toot, delicioasa! Am adaugat inca un pumn de nuca, la cerere.. Multumim Miha!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am facut si noi, a iesit deelicioasa! Am mai adaugat un pumn de nuca, la cerere.. Multumiim, Miha!

    RăspundețiȘtergere

Ultimele comentarii