facebook

26 mai 2021

Gogosi cu ciocolata - fara zahar


                   Am intrebat ieri copiii: Ce desert ati vrea sa va pregatesc?
Raspunsul a venit imediat : GOGOOOSI!!!!🍩
Dupa 1 minut a venit si completarea: Ar putea avea si putina ciocolata? Macar putiiin🙈
 
Am fost generoasa cu ciocolata pentru ca am folosit picaturile din ciocolata de la Sweeteria, fara zahar adaugat. Sunt grozave si conțin 70% cacao!
 
Le puteți topi sau le puteti include ca atare in diverse deserturi. 
 
Va asigur ca cei mici si chiar cei mari vor fi incantati!
 
Noi evitam consumul de zahar cat putem de mult si azi este cu atat mai ușor pentru ca avem alternative mult mai sanatoase.
 
Indrazniti! ❤️
 
Transforma-ti gusturile, citeste eticheta, opteaza constient si alege sanatos!

Iata cat de simplu se pregatesc:

Ingrediente necesare pentru aluatul de gogosi:
- 500 gr faina
- 250 ml lapte caldut
- 50 gr unt topit
- 2 oua mari
- 10 gr drojdie
- 50 gr indulcitor cu extract din frunze de Stevia sau din scoarta de mesteacan
- un praf de sare, esenta de vanilie

Ingrediente necesare pentru decor:
- 100 gr picaturi termostabile din ciocolata - fara zahar adaugat
- 40 ml lapte
- diverse bombonele pentru decor, sau nuci/alune etc

Mod de preparare:
Am asezat in bolul robotului toate ingredientele incepand cu cele umede (lapte, unt topit, oua, esenta) si terminand cu cele uscate (faina, drojdie, zahar)
Am pus paleta pentru aluat si am framantat aproximativ 10 minute. Am acoprit bolul cu un prosop si am lasat la dospit pentru maxim jumatate de ora.
Dupa ce aluatul a crescut, l-am rasturnat pe masa de lucru pe care am presarat un praf de faina si l-am intins cu sucitorul intr-un strat gros cat jumatate de deget. 

Am decupat cercuri in aluat cu o forma rotunda( am folosit un pahar), iar gaura din mijloc am facut-o cu o piesa pe care o folosesc la ornat :)

Gogosile astfel decupate le-am lasat sa se odihneasca aproximativ 15 minute, timp in care au crescut super frumos, dupa care le-am prajit in ulei.
Le-am scos pe o tava pe care am pus prosoape de hartie pentru a extrage surplusul de ulei.
 
Separat, am pregatit topingul pentru decor.
 
Intr-o craticioara am pus picaturile de ciocolata si laptele, am asezat vasul pe foc mic ( puteti topi ciocolata pe baie de abur) si am amestecat cu o spatula pana cand ciocolata s-a topit si am obtinut o compozitie omogena.
Am introdus gogosile cu o singura parte in ciocolata topita dupa care am decorat cu stelute colorate.
 
 
A iesit o nebunie delicioasa!!!!!
 


Enjoy 💓
 

 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ultimele comentarii