facebook

4 noiembrie 2021

Pancakes cu smochine si sirop de artar -Lucas Bites


Cred ca tuturor ne plac clatitele in diversele lor forme: crepes, pancakes, cu dulceata, sirop, fructe  sau chiar sarate.

Sunt adorate de cei mici cat si de cei mari.

Chiar daca par destul de banal si usor de facut, am auzit de destule ori ba ca nu au crescut, ca sunt prea uscate sau prea seci, ca aluatul a iesit prea gros sau prea subtire.

Azi va prezint o varianta de Pancakes cu care nu aveti cum sa dati gres, garantez!

Am descoperit mixul pentru clatite de la Lucas Bite care va va ajuta sa faceti niste clatite perfecte!

Toate ingredientele necesare sunt adaugate deja intr-un bidonas precum cel de lapte, iar voi trebuie sa puneti doar apa sau lapte pana la marcaj si sa agitati bine si gata!

Nu va faceti griji, sunt si sanatoase si contin doar ingrediente de buna calitate!

Iata de ce sunt produsele Lucas Bite sanatoase:
- Nu folosesc făină albită cu dioxid de clor ( da, da, se practica in comert, din pacate)
- Nu folosesc zahăr alb rafinat ci doar zahăr brun din trestie de zahăr;
- Produsele nu conțin conservanți, coloranți artificiali, potențiatori de gust sau alte E-uri periculoase.
 Sunt create special pentru a fi ușor de preparat și sunt 100% sigure pentru sănătatea dv. și a copiilor dumneavoastră.

Va invit sa faceti o vizita pe site  AICI si sa descoperiti toate celelalte produse si ingredientele lor. 

Le gasiti si in magazinele Kaufland si DM 

Si acum sa va arat ce deliciosenii de Pancakes cu smochine si sirop de artar am pregatit 😀

Am folosit 1 sticla Pankees Original, peste continut am adaugat apa pana la marcaj si am agitat bine.

Am incins o tigaie antiaderenta, am pus un stop miiiic de ulei si cand s-a incins bine am adaugat compozitie direct din sticla. Cand clatitele au facut bule (gaurele) le-am intors cu o spatula.

Le-am scos pe o farfurie una peste cealalta, sub forma de turn, am adaugat smochine si sirop de artar care va da o nota deosebita clatitelor voastre

Siropul de artar este un produs pur, natural 100%, fabricat în Canada si il gasiti AICI

Am pus  pentru fiecare si cate o cana cu lapte si am servit cu pofta si cu mare placere!

Sunt delicioase si foarte usor de pregatit.

Enjoy!💓




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ultimele comentarii