facebook

19 decembrie 2021

Fursecuri cu turmeric


Am pregatit acesti biscuiti minunati pentru a-l servi si pe Mos Craciun cu o portie :)

Mie imi place foarte mult turmericul si il folosesc destul de des in bucataria mea. 

Are proprietati benefice pentru organism, o culoare extraordinara si un gust deosebit.

Pulberea de turmeric intareste sistemul imunitar, incetineste imbatranirea celulelor, are proprietati antiinflamatorii, iar in amestec cu miere ajuta la eliminarea toxinelor din oraganism.

Il adaug uneori si intr-o cana cu lapte fierbinte impreuna cu un varf de lingurita de miere. Imi place foarte mult combinatia aceasta si exact asa am servit si acesti biscuiti aromati.

Am folosit turmeric de la Solaris care este un produs 100% natural.

 Iata cum am pregatit acesti biscuiti:

Ingrediente necesare:

- 2 linguri miere

- 2 lingurite turmeric

- un praf de sare

- un praf de piper

- 1 cana cu lapte (250 ml) 

- 650-700 gr faina

- 15 gr praf de copt 

Mod de preparare:

In bolul robotului, sau intr-un bol incapat, adaugam mierea impreuna cu turmericul, piperul si sarea si mixam pentru 1-2 minute. Peste acestea, adaugam laptele, care poate fi de orice tip va place (lapte de vaca, de migdale, de orez, etc), mixam din nou 1-2 minute dupa care adaugam treptat faina amestecata cu praful de copt. Eu am folosit 650 gr de faina. Depinde foarte mult de faina folosita, trebuie sa adaugati pana obtineti un aluat omogen, usor moale, care se poate intinde cu sucitorul.

Scoatem aluatul din bol, il intindem pe blatul de lucru si decupam forme rotunde sau figurinele care va plac. 

Noi am folosit stampile rotunde pentru cookies.

Asezam biscuitii in tava, pe hartie de copt si coacem in cuptorul preincalzit la 180 de grade pentru 12-15 minute.

Ii lasam sa se racoreasca putin si ii pudram cu zahar.

Noi i-am servit impreuna cu o cana cu lapte fierbinte, turmeric si cateva bezele adaugate.

Sunt moi, au o culoare minunata si o aroma deosebita.

Daca ii pregatiti si voi, sa ii lasati si Mosului o portie si va garantez ca va fi super generos cu voi!

Enjoy 💓

Ma gasiti si pe Instagram si Facebook 💓

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ultimele comentarii