facebook

24 mai 2020

Vafe aperitiv pentru micul dejun


Noua ne plac tare mult vafele atat sarate cat si dulci si le pregatesc in general in weekend cand am mai mult timp. 
Imi place sa savurez pe indelete langa o cana cu cafea sau ceai, in special la micul dejun.

Aceste vafe au aparut dintr-o combinatie de ingrediente pe care le aveam prin frigider. 
Puteti sa completati si voi cu alte ingrediente sau sa eliminati unele daca nu le aveti la indemana sau nu va plac.

Iata cum le-am pregatit eu:

- 200 grame faina
- 2 oua
- 150 ml lapte
- 50 gr mozzarella sau cascaval
- 50 gr porumb
- 1/2 ardei gras
- 50 gr sunca
- 1 ceapa verde
- 1/2 lingurita sare

Mod de preparare:
Intr-un bol mixam ouale cu un praf de sare si adaugam pe rand laptele si faina pana se omogenizeaza.
In aceasta compozitie adaugam resul de ingrediente tocate marunt , cascavalul/mozzarella date pe razatoare si amestecam cu o spatula sa se incorporeze toate.
Punem aparatul de vafe in priza sa se incinga. Cu un polonic adaugam din compozitie in aparatul incins si inchidem capacul.

Dupa ce vafele s-au copt le scotem pe o farfurie si le servim.


Eu le-am servit cu o lingura de branza deasupra si rosii. Ai mei le-au servit cu oua moi.




Sa aveti pofta!

Enjoy 💓

2 comentarii:

  1. Arata foarte bine, dar foarte dragut mi se pare acel castron-melc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, draga mea!!!!
      Castronelul melc este dar de nunta :)
      Are muuulti ani, dar nu prea l-am scos din cutia lui.

      Ștergere

Ultimele comentarii