facebook

23 martie 2020

Supa crema de broccoli


Zilele acestea am incercat pentru prima data aceasta supa si confirm ca este tare buna.
Ne place broccoli in general, gatit simplu de cele mai multe ori.
Aveam in frigider un buchet generos de broccoli si mi-a venit ideea de a incerca aceasta supa crema. 
Mi se pare ca supele crema sunt cele mai simple si consistente supe :)
Cel mai des fac supa crema de linte


Iata cum am pregatit supa crema de broccoli:

Ingrediente necesare:
- un buchet de broccoli ( puteti folosi si broccoli congelat)
- 1 ceapa mica
- 1 morcov
- o bucatica de telina
- o  bucata de praz
- 3 cartofi medii
- 2 catei de usturoi
- sare, piper
- seminte
- ulei de masline

Mod de preparare:
Intr-o oala incapatoare am pus 2-3 linguri ulei de masline si am adaugat ceapa si prazul taiate marunt pe care le-am calit 2-3 minute. Dupa ce s-au inmuiat putin, am adaugat radacinile date pe razatoare si cartoful taiat cubulete mici ca sa se fiarba mai repede. 

Am calit totul cateva minute, am adaugat 2 cani cu apa si am fiert totul acoperit la foc potrivit pentru aproximativ 15 minute. Dupa ce cartoful a fost aproape gata, am adaugat si buchetelele de broccoli, am completat cu apa si am lasat la fiert pana cand toate legumele au fost moi. 
Am adaugat broccoli mai tarziu pentru ca acesta se gateste repede in comparatie cu cartoful.
Cand toate legumele au fost bine fierte, le-am separat de lichid pentru a putea pregati supa crema cu o consistenta potrivita. Am pus legumele separat intr-o oala impreuna cu usturoiul si le-am pasat cu blenderul, adaugand treptat din supa lichida in care au fiert toate legumele, pana am obtinut consistenta care mi-a placut. Daca va place mai groasa adaugati mai putin lichid, daca o vreti mai diluata adaugati mai multa supa lichida. Este bine sa adaugati totul treptat si sa gustati, completand pana ajungeti la gustul care va place.
Potrivim de sare si piper, mai blenduim putin pana avem o crema fina si gustoasa si  supa e gata :)

 Am servit-o fierbinte cu seminte si crutoane.

Un deliciu!!!!



Enjoy 💓  


Un comentariu:

Ultimele comentarii