facebook

29 martie 2020

Mic dejun la borcan

Stim cu totii deja cat de important este micul dejun. 
Daca uneori sarim peste micul dejun din lipsa de timp, iata ca va propun o idee de mic dejun pe care il puteti pregati de seara si a doua zi daca nu aveti timp il puteti lua cu voi si il puteti servi la birou sau chiar in masina. Pregatind acest borcanel de cu seara te asiguri si ca in dimineata in care nu ai timp sa mananci, eviti sa te repezi in produse nu foarte sanatoase.

Este extrem de simplu de pregatit si combinatiile pot varia dupa placul vostru. 

Iata ce contine borcanul meu :

- 200 gr iaurt
- 3 linguri generoase cu cereale cu Musli si fructe
- 1 lingura seminte de chia
- 1 lingurita miere
- o mana de afine de la congelator ( puteti adauga fructe din compot sau proaspete)

Asa cum v-am spus, am pregatit borcanul de seara. Am adaugat iaurtul in borcan, cerealele, semintele, mierea si afinele, am amestecat si am depozitat borcanul in frigider
Uneori adaug mai multe feluri de seminte, migdale, nuci, seminte de in si fructe pe care le am in casa.
Cerealele Musli cu fructe de la Sano Vita pe care le-am folosit contin deja o varietate de seminte si fructe ( fulgi de cereale integrale, fulgi de porumb, stafide, curmale, ananas confiat, papaia, seminte de floarea soarelui, seminte de in, banane, migdale, nuca de cocos, etc) asa ca nu a fost necesar sa completez cu prea multe alte ingrediente.


Vedeti cat este de simplu? 
Dureaza doar cateva minute sa pregatesti borcanelul si ai micul dejun asigurat.
Un mic dejun sanatos si foarte consistent.

Stiti deja ca daca aveti nevoie sa va comandati si voi produsele Sano Vita  o puteti face pe www.sanovita.ro  si puteti beneficia de o reducere.
Introducand codul promotional 💥 gatimimpreuna 💥 veti beneficia de 15% reducere la fiecare comanda pe care o veti face.
 
Enjoy 💓 



Un comentariu:

  1. Arata foarte bine si e mai sanatos decat covrigul sau merdeneaua ,,de dimineata".

    RăspundețiȘtergere

Ultimele comentarii