facebook

9 decembrie 2021

Cornulete cu magiun de prune - de post

Pentru ca suntem în post, am pregătit aceste cornulețe delicioase cu magiun de prune, cu o rețetă super simpla și rapida.

Abia am apucat sa prind ceva poze pentru ca ai mei aproape le-au dat gata 🙈

Sunt fragede și aromate, nici nu zici ca sunt de post.

Le-am umplut cu magiun de prune și au fost perfecte!!! 
Dacă aveți și nuci, sa le adăugați în magiun pentru ca vor fi și mai bune.

Iată ce rețetă simpla au:

- 150 ml apa minerala
- 100 gr zahar
- 120 ml ulei
- 500 gr faina
- 5 gr praf de copt
- Esență de vanilie
- Un praf de sare
- Magiun de prune

În bolul robotului am adăugat apa minerala, sarea, esenta, uleiul și zaharul și am mixat câteva minute.
Adăugăm si faina amestecata cu praful de copt si mixam câteva minute pana ce aluatul devine omogen și cu o consistenta elastica.

Punem aluatul într-o folie de bucătărie și il dam la rece jumătate de ora.

După acest timp, modelam cornulețele, le adăugăm magiun, le rulam și le coacem la 200 grade pentru aproximativ 15 min sau pana când se rumenesc.
Le puteți face măi mici sau mai marișoare, depinde cum va plac.
Eu le-am făcut destul de micute😉

La final le pudram cu zahar si le servim.🥐

Avem doritori de cornulețe cu magiun pe aici?
Mie îmi aduc aminte de copilărie aceste cornulețe 💕

Enjoy💓

 

Ma gasiti si pe Instagram si Facebook 💓

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ultimele comentarii