facebook

29 martie 2020

Mamaliga cu branza, ou si unt

Este cineva caruia sa nu ii placa aceasta combinatie?  Nu cred 😃
Mamaliga calda, branza sarata, ou moale si cuburi de unt. Un deliciu 

Pentru inceput trebuie sa preagatiti mamaliga. 
Am detaliat reteta de Mamaliga cu cantitatile exacte pentru o mamaliga reusita.

Ingredientele necesare sunt:
- 1 litru apa
- 1 lingurita sare
- 200 gr malai
- o bucata de branza tare
- oua
- unt 

In cazul in care vreti o mamaliga vartoasa (mai tare) pe care sa o taiati cu ata puteti creste cantitatea de malai pana la maxim 250 de grame .
Dupa ce mamaliga este gata, pregatiti ouale.
Eu am adaugat un strop de ulei intr-o tigaie antiaderenta si cand aceasta s-a incins am pus ouale si un praf de sare. 
Am acoperit tigaia cu un capac si am lasat focul la minim pana cand albusul a fost inchegat, fara sa intorc ouale.
Caldura si aburul care se formeaza atunci cand focul este mic si tigaia este acoperita cu un capac, fac sa poti pregati aceste ochiuri cu galbenus moale fara sa le prajesti. 
Oprim focul si le lasam acoperite pana cand montam farfuria.

In fiecare farfurie adaugam mamaliga, branza sfaramata si cuburi de unt.
Eu am folosit unt cu continut redus de grasime de la Koliba ( 60%)
Exista si varianta cu 85% grasime pe care il folosesc in general la prajituri.
Folosesc destul de des produsele Koliba. Au o calitate foarte buna si le gasesc aproape de fiecare data in market.

 Dupa ce am montat farfuria cu mamaliga, branza si cuburi de unt, punem deasupra 1 ou moale si servim cu mare pofta.
 Fetita mea adora aceasta combinatie pe care o pregatesc cu drag de fiecare data.

Enjoy 💓


Un comentariu:

Ultimele comentarii