facebook

8 decembrie 2021

Tocanita de ciuperci cu mamaliguta - de post

 

Daca tot suntem in post, eu am pregatit aceasta tocanita de ciuperci cu mamaliguta pe care v-o recomand si voua.

Este o reteta super simpla si rapida, care nu necesita prea multe ingrediente.

Ingrediente necesare:

- 300-400 gr ciuperci

- 1 praz ( sau ceapa) 

- 1 ardei

- rosii pasate (sau suc de rosii, pastra de tomate)

- 2 linguri ulei

- 2 catei de usturoi

- patrunjel verde 

- sare dupa gust

In uleiul incins calim prazul si ardeiul pentru cateva minute. 

Eu am folosit praz pentru ca imi place gustul lui dulceag si doar sunt olteanca :)

Daca este necesar adaugam si o lingura cu apa.

Cand acestea s-au calit, adaugam si ciupercile taiate cum va plac voua, in bucati mai mari sau in felii. Eu le-am taiat in 4-6 bucati pentru ca imi plac mai mari.

Amestecam bine totul pentru 3-4 minute dupa care adaugam rosiile pasate.


Eu am folosit rosii pasate de la Arovit pentru ca imi place gustul lor proaspat si dulce. Sunt rosii pasate cu un praf de sare si atat, fara nimic adaugat, exact asa cum le facem si noi acasa.

Punem un capac si fierbem tocanita noastra pentru aproximativ 15 minute.


Intre timp pregatim si mamaliguta exact cum am explicat  aici 

Cand tocanita noastra a fiert, potrivim de sare, adaugam usturoiul si patrunjelul tocate marunt si servim cu pofta.


Enjoy! 💓


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ultimele comentarii