facebook

8 decembrie 2021

๐—ฉ๐—ฎ๐—ป๐—ถ๐˜€๐—ต ๐—ข๐˜…๐—ถ ๐—”๐—ฐ๐˜๐—ถ๐—ผ๐—ป Campanie BuzzStore & Vanish – Review

 

 

In cadrul campaniei de testare BUZZStore, am fost aleasa sa testez produsele Vanish Oxi Action.

Si cum intr-o bucatarie in care se gateste mai mereu se intampla si accidente, e super simplu si uzual sa apara pete, prosoape murdare de mancare, hainele la fel, asa ca azi va povestesc si voua cum rezolv problema petelor:)

Foloseam deja de ceva timp Vanish insa intr-o alta formula, si m-am declarat deja fan cu mult timp in urma.
De data aceasta am avut in testare ๐—ฉ๐—ฎ๐—ป๐—ถ๐˜€๐—ต ๐—ข๐˜…๐—ถ ๐—”๐—ฐ๐˜๐—ถ๐—ผ๐—ป de la Vanish Romania si BUZZStore si am vrut mai intai sa le folosesc de cateva ori pentru a-mi forma o opinie reala, iar azi va povestesc ce stiu aceste produse sa faca si impresiile mele.

Am testat urmatoarele produse:
 
Vanish Oxi Action Pink lichid si pudra
Vanish Oxi Action Crystal White lichid si pudra.


Am spalat 2-3 masini de rufe la care am adaugat pe rand atat lichidul cat si pudra si pot sa garantez ca imi mentin opinia pozitiva fata de acest produs ๐Ÿ™‚
Folosesc camasi si bluze albe destul de des si am nevoie sa le mentin albe cat mai mult timp, fara prea multa bataie de cap.
๐—ฉ๐—ฎ๐—ป๐—ถ๐˜€๐—ต ๐—ข๐˜…๐—ถ ๐—”๐—ฐ๐˜๐—ถ๐—ผ๐—ป ๐—–๐—ฟ๐˜†๐˜€๐˜๐—ฎ๐—น ๐—ช๐—ต๐—ถ๐˜๐—ฒ ๐—น๐—ถ๐—ฐ๐—ต๐—ถ๐—ฑ ๐˜€๐—ถ ๐—ฝ๐˜‚๐—ฑ๐—ฟ๐—ฎ este perfect pentru a pastra rufele albe cat mai albe si pentru a scoate cu usurinta petele.
Formula functioneaza perfect chiar si la 30 de grade, iar mie imi convine de minune pentru ca eu spal in mare parte la 40 de grade.
Adaugam 100 ml de Vanish impreuna cu detergentul in masina de spalat si gata. Mai departe isi face treaba lui.


Saptamana viitoare il voi da o sarcina pretioasa si anume perdelele albe.
Sunt sigura ca va face o treaba grozava!

๐—ฉ๐—ฎ๐—ป๐—ถ๐˜€๐—ต ๐—ข๐˜…๐—ถ ๐—”๐—ฐ๐˜๐—ถ๐—ผ๐—ป ๐—ฃ๐—ถ๐—ป๐—ธ lichid si pudra este perfect pentru rufele colorate. Scoate cele mai dificile si uscate pete, previne transferul culorilor si elimina mirosurile din tesaturi.

Va puteti imagina cum sunt uneori prosoapele de bucatarie, dar Vanish ma ajuta foarte bine in treaba aceasta.

In cazul in care petele sunt mai profunde, putem adauga 100 ml deVanish in apa si lasam rufele la inmuiat pentru maxim 1 ora, sau pentru rezultate maxime frecam pata cu Vanish inainte de clatire.

Adaugam Vanish la fiecare spalare si am scapat de grija petelor!

Eu imi mentin aprecierea pentru aceste produse care vor face parte din rutina mea in continuare.

Le gasiti si voi in magazine sau in online.



Ma gasiti si pe Instagram si Facebook ๐Ÿ’“



Niciun comentariu:

Trimiteศ›i un comentariu

Ultimele comentarii