facebook

26 mai 2020

Mic dejun cu cereale


Un mic dejun echilibrat, savurat alaturi de cei dragi, este cel mai bun inceput de zi pentru tine si familia ta. 
Stim cu totii ca micul dejun este cea mai importanta masa a zilei. Tocmai de aceea, alimentele pe care le consumam trebuie sa fie atent alese, pentru ca ele sa ne asigure energia de peste zi.
E de-a dreptul relaxant sa auzi sunetul laptelui turnat intr-un bol de cereale crocante.
 Parca ar fi facute unul pentru celalalt 😀 
Am avut spre testare noile cereale Nestle Cheerios Ovaz, iar diminetile noastre au inceput cu diverse combinatii din aceste cereale.
Copilul adora cerealele. Le serveste cu lapte dimineata, dar si cu iaurt peste zi sau la o gustare de seara.
Mie imi place sa le servesc in combinatie cu iaurt si fructe proaspete.

Disponibile in doua variante, noile Nestle Cheerios OVAZ, Cheerios OVAZ MAR si SCORTISOARA sunt foarte gustoase, au un continut scazut de zaharuri si ofera energia de care ai nevoie intreaga zi.
 
Nestle Cheerios OVAZ sau Cheerios OVAZ MAR si SCORTISOARA cu gust de mere si scortisoara, o importanta sursa de fibre, ofera combinatia potrivita de gust si beneficii si se pot combina cu diferite tipuri de lapte sau alternative pe baza de plante, iaurt, miere, seminte fructe pe gustul fiecaruia din familie, chiar al celor care prefera un gust mai putin dulce. 
Nu contin arome artificiale, ulei de palmier si un necesita timp de hidratare. 

In dimineata zile de 15 mai cand Daria a implinit 13 ani, am pregatit un mic dejun delicios sa ne incepem ziua cu bucurie.


 Pancakes cu miere, cereale si nuci +  lapte


                              Cateva zile mai tarziu am sarbatorit ziua sotului si am inceput dimineata tot cu un mic dejun delicios :)
 

Pancakes cu fructe proaspete, sos de caramel + cereale cu lapte sau iaurt



Este cel mai bun moment sa acorzi mai mult timp micului dejun impreuna cu intreaga familie, alaturi de noile cereale Nestle Cheerios Ovaz
 
Enjoy 💓

2 comentarii:

  1. Draga mea, iti multumesc din suflet pentru grija si preocupare. Asa multa bucurie mi-ai adus in suflet, incat nu iti pot exprima in cuvinte.
    Iarta-mi lipsa din ultima vreme. Suntem binem slava Domnului.
    Am renovat apartamentul si am avut santier pe aici, lucru care m-a tinut la distanta de blog.
    Dar acum am o bucatarie noua si abia astept sa trec la treaba :)
    Te imbratisez cu drag!!!

    RăspundețiȘtergere

Ultimele comentarii