facebook

13 decembrie 2019

BIOME SkinCare Pellamar - recomandarea mea pentru voi


Buna tuturor!!!!

Ne apropiem cu pasi repezi de minunatele sarbatori de iarna. 
Eu mi-am facut deja lista cu ce bunatati voi pregati pentru masa de Craciun.
Voi cum stati la capitolul acesta?
 
Poate este putin neobisnuit pentru voi sa vedeti aici un articol pentru ingrijire persoanala, insa am decis sa va prezint din cand in cand, cateva recomandari ale unor produse de buna calitate pe care eu le-am incercat.

Suntem gospodine fiecare dintre noi si pregatim tot felul de bunatati in bucatarie, insa asta nu exclude faptul ca ne ocupam si de ingrijirea noastra.
Este extrem de important sa nu ne neglijem, sa ne rasfatam cat de des putem, sa folosim produse de buna calitate pentru pielea noastra si bineinteles ca dupa ceva timp petrecut in bucatarie este foarte potrivit si indicat sa ne revigoram pielea. 

Am incercat de curand gama de produse BIOME de la Pellamar si am fost foarte incantata de acestea. 
Sunt produse dermatocosmetice romanesti cu extract din namol sapropelic.
Eu am un ten uscat, sensibil, care necesita ingrijire in profunzime, hidratare maxima si oricat de multa apa beau pentru a-mi hidrata pielea, nu este suficient. Folosesc produse specifice pentru tenul uscat.

Din gama BIOME am incercat si va recomand cu incredere urmatoarele produse:

Apa micelara pentru ten uscat - curata delicat si in profunzime tenul, are la baza ingrediente active naturale si extract pur de namol terapeutic pentru a indeparta eficient machiajul si impuritatile printr-o actiune de detoxifiere. Microflora benefica este hranita de probiotice ce stimuleaza reechilibrarea microbiomului pielii.
Se aplica pe o discheta demachianta cu care se curata fata prin miscari circulare. 
Curata eficient machiajul si lasa o senzatie placuta. Recipientul are 250 ml.


Serum energizant pentru ten uscat  - Acesta este preferatul meu 😉 Pentru pielea uscata, deshidratata, care "tine", serurile sunt extraordinare.  
Principiile active de origine naturală din acest ser, energizează pielea uscată. Bacteriile benefice sunt hrănite de amionacizi și sărurile extractului de nămol terapeutic, prebiotice extrase din iaurt, colagen și elastină hidrolizată. Nivelul optim de hidratare al pielii este asigurat de acidul hialuronic cu masă moleculară mică și siliciul organic.


Crema calmanta pentru ten uscat Formula blândă ce nu agresează tenul uscat. Prebioticele extrase din iaurt stimulează microflora benefică epidermală pentru e echilibra tenul uscat și deshidratat. Principiile active naturale, aminoacizii și sărurile extractului pur de nămol terapeutic, squalane, uleiul de migdale dulci, extractul de miere, vitamina A, vitamina E hrănesc pielea și bacteriile benefice sănătății dermei.
Lasa pielea catifelata, hidratata si nu este unsuroasa, chiar daca este puternic hidratanta.

Aceasta este gama BIOME pentru ten uscat pe care eu am incercat-o si pe care cu siguranta o voi pastra in ritualul meu de ingrijire zilnica.
Toate produsele Pellamar sunt produse naturale, pe baza de namol terapeutic, produse in Romania.

Sunt testate dermatologic, Non-comedogenic, fara parabeni, netestate pe animale.

Daca sunteti curioase sa le incercati si voi, aceste produse se gasesc si in varianta pentru ten normal si pentru ten gras/mixt.

Sper sa va fie utila recomandarea mea si nu uitati ca este foarte important sa ne ingrijim si sa ne acordam cat de multe momente de relaxare si rasfat. 

Poate ii trimiteti un mesaj lui Mosu' sa vi le puna sub bradut 😉

Va imbratisez cu drag si va invit sa ma urmariti si pe pagina de Facebook  si Instagram

Enjoy 💓


3 comentarii:

  1. Am tenul foarte uscat, as avea nevoie de produse bune. Mersi de recomandare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag, Laura!
      Si tenul meu este extrem de uscat. Fara o crema buna,nu as duce-o prea bine.
      Mi-au placut aceste produse si m-am gandit sa va spun si voua :)
      Imbratisari!

      Ștergere

Ultimele comentarii