facebook

2 mai 2020

Smoothie cu ananas si cocos

Aceasta bautura nu numai ca este o gustare delicioasa dar te trimite si cu gandul la vacanta si iti da impresia ca bei un cocktail exotic 😀

Oare doar eu sunt cu gandul la vacanta??? 😃

Puteti face orice combinatii doriti pentru ca este o bautura super buna.
Puteti folosi lapte vegetal, lapre de migdale,  iaurt, gheata, banane, capsuni sau orice va place.

Iata cum l-am pregatit pe acesta:

Ingrediente necesare:
- 4 rondele ananas din compot
- 1/2 cutie bautura vegetala din nuca de cocos de la Sano Vita
- 30-40 ml suc de ananas din compot
- 1 lingurita seminte de in
- 1 lingurita turmenic
- 2-3 frunze de menta prospata

Mod de preparare:
Agitam bine cutia cu bautura de cocos si adaugam jumatate din continutul ei intr-un blender.
Cealalta jumatate am pastrat-o la frigider pentru urmatorul smoothie.
Peste aceasta punem sucul si rondelele de ananas, semintele de in, turmenicul si frunzele de menta.

Mixam totul in blender pana este bine omogenizat dupa care il transferam intr-un pahar il servim rece.
Simplu, delicios, exotic!

Enjoy 💓


Un comentariu:

  1. Tot caut si eu un ananas (si nu gasesc)...pt smoothie. Nu m-am gandit la compot.

    RăspundețiȘtergere

Ultimele comentarii