facebook

12 iunie 2022

Chec Lia

 

Acesta este checul vacanțelor noastre, pregătit de regula de Dna Lia, pe care îl servim cu mare plăcere în călătoriile noastre.

I-am cerut rețeta, am adoptat-o puțin, iar acum o împart si cu voi.
Este un chec absolut delicios!!!!

Iată cum l-am pregătit:

-250 unt
-120 gr zahar
-3 linguri cacao
-200 ml lapte
- 3 oua
-300 gr faina
-1 linguriță praf de copt
- Esență de vanilie
- o mana cu prune uscate

Intr-un ibric mai incapator fierbem in clocot 200 ml lapte peste care am adăugat 250g unt , 120 gr zahar și 3 linguri generoase cu cacao.
După ce a dat în clocot, lăsăm compozitia la răcit.

Dupa ce compozitia s-a răcit, se adauga peste aceasta si se mixează 3 gălbenușuri și 300 gr faina amestecată cu 1 linguriță praf de copt.
Am adăugat și o linguriță cu esență de vanilie pentru o aroma mai profunda.

Omogenizam bine totul și la final incorporam cu o spatula si cele 3 albușuri care ne-au rămas, batute spuma.

Compoziția astfel obținută am turnat-o într-o tava pentru chec, am adăugat și o mana generoasa cu prune uscate tăiate marunt (merg de minune, va asigur!) si am copt checul la 190 de grade pentru aproximativ 50 de minute.

Când checul a fost gata, l-am scos pe un grătar și l-am lăsat la răcit.
Am topit câteva caramele cu un strop de lapte și am obținut o glazura delicioasă pe care am turnat-o deasupra.

Va garantez ca este absolut delicios!!!!!

Moale, ușor umed si super aromat.
Prunele uscate, coapte cu aluatul aromat, îl fac super mega delicios!!!!

Enjoy❤️  
 



2 comentarii:

Ultimele comentarii