facebook

14 octombrie 2021

Pachetele cu sunca si cascaval

 

V-am zis deja, de prea multe ori (cred 😀),  ca ador foietajele in toate combinatiile posibile.

Am facut aceasta reteta rapida si super gustoasa care este o varianta foarte buna si pentru gustarea copiilor sau pachetelul de la scoala.

Iata cum am pregatit aceste pachetele cu sunca si cascaval:

- 1 bucata foietaj 

- sunca de pui

- cascaval

- parmezan

- sos de rosii AlexStar

- sare,piper,oregano

- ou 

Am asezat aluatul foietaj pe o hartie de copt, l-am taiat in 4 parti egale si fiecare parte am presectionat-o intr-un patrat, lasand o margine de 2 cm. 

Am amestecat oul intr-un bol si cu o pensula am uns marginea fiecarui patrat de foietaj. 

Mijlocul patratului l-am uns cu sos de rosii AlexStar, iar peste sosul de rosii am asezat cascaval ras, bucatele de sunca si parmezan. 

Am presarat oregano si sare peste tot aluatul, am pus totul intr-o tava si am copt pachetelele in cuptor la 190 de grade pana cand s-au rumenit ( aproximativ 20 de minute).

Super simplu si delicios!!!!

Enjoy💓


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ultimele comentarii