facebook

9 aprilie 2020

Ciorba de somn

Mie imi place pestele gatit sub orice forma.
Spun de multe ori ca as putea trai doar cu peste si carne de miel 😀
Pentru ca duminica sarbatorim Floriile si conform calendarului este dezlegare la peste, va las si eu reteta mea de ciorba de somn acrita cu bors.

Ingrediente necesare:
- un cap de somn
- 1 ceapa
- 1 morcov
- 1 telina
- 1 ardei capia
- 1 ceasca orez
- 1 cutie rosii decojite
- 200 ml bors
- patrunjel

Mod de preparare:
Pestele  se curata si se spala bine cu apa rece, dupa care se lasa la scurs cu un praf de sare pana pregatim ciorba.
In 3 litri de apa (sau in functie de cati sunteti la masa) se fierb legumele taiate marunt.
Cand acestea sunt aproape gata se adauga rosii taiate cuburi, se pune borsul si orezul, se potriveste de sare si se mai da cateva clocote. Adaugam si capul de peste si mai lasam ciorba sa fiarba cateva clocote.
Se potriveste de gust, se pune patrunjel tocat si se opreste focul.
Pestele si orezul se vor mai gati si cat timp vor sta in zeama fierbinte.

Se serveste cu pofta!
Mie imi este tare pofta cat timp am pus aici aceste poze. 
Noroc ca in 2 zile o pregatesc din nou 😋

Enjoy 💓

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ultimele comentarii