facebook

23 august 2020

Ardei umpluti in sos de rosii

 

Astazi am fost la piata si am gasit acesti ardei grasuni si de un galben minunat si imediat mi-a fost pofta sa ii pregatesc umpluti. 

Au o pulpa groasa si sunt tare dulci si aromati, asa ca a iesit un deliciu.

 Ingrediente necesare:
- 500 gr carne de curcan
- ardei gras pentru umplut
- 1 ceapa
- 2-3 linguri orez
rosii pasate Mutti
- 1 ou
- cimbru
- patrunjel
- sare, piper 



Mod de preparare:
Ardeii se spala si se curata de cotoare si seminte.
Umplutura se pregateste astfel: In putin ulei se caleste ceapa tocata marunt si cand a devenit aurie se adauga 100 ml rosii pasate Mutti care este un produs 100% cu rosii italiene. Il cumpar de la Supermercato unde se gasesc doar produse originale italiene direct de la producatori din Italia.

Se calesc impreuna cateva minute, dupa care se adauga orezul spalat bine sub jet de apa rece. 

Se amesteca 2-3 minute dupa care se pune patrunjelul tocat marunt si se lasa la racit.
Dupa ce s-a racit se amesteca cu carnea de curcan tocata, ou, cimbru, sare, piper. 

Cu aceasta compozitie se umplu ardeii. Dupa ce am umplut ardeii, in capatul lor punem cate o felie de rosie ca un capac si ii asezam intr-un vas incapator. Peste ei adaugam sos de rosii si o cescuta cu apa ( eu am adauga supa de curcan pentru ca aveam facuta), acoperim vasul cu o folie sau cu un capac si ii gatim in cuptor pentru aproximativ 1 ora, sau pana cand carnea s-a gatit.


                                                Se servesc cu iaurt sau smantana.

 

Enjoy 💓

Un comentariu:

Ultimele comentarii