facebook

11 noiembrie 2018

Pancakes cu seminte de Chia

Zilele trecute am avut o mare surpriza si am primit de la SanoVita un cos plin cu produsele mele preferate.
In urmatoarea perioada va voi prezenta mai multe retete in care voi folosi produsele SanoVita pentru ca, ia priviti ce am aici 😉
Pentru azi am pregatit o reteta care a iesit extraordinar de delicioasa si pe care ai mei au dat-o gata la micul dejul. Un rasfat dulce de weekend 😋
Este foarte potrivita si pentru cei care in curand vor intra in Postul Craciunului.

Ingrediente necesare:
- 2 banane bine coapte
- esenta de vanilie
- 200 ml lapte de soia
- 170 gr faina
- 1/2 pliculet praf de copt
- 50 gr migdale
- 10 gr pudra de roscove
- 1 lingurita zahat Brut ( optional)
- 30 gr Seminte de Chia
- 30 gr merisoare
- 1/2 lingurita ulei de cocos
-  unt de arahide pentru servit
- miere sau sirop de artar pentru servit


Mod de preparare:
Taiem bananele felii si le mixam in bolul robotului de bucatarie (putem folosi si un mixer de mana), impreuna cu zaharul brut (puteti renunta la zahar pentru ca este suficient de dulce si fara).
Dupa ce s-au zdrobit bine, adaugam esenta de vanilie si laptele de soia, uleiul de cocos si mixam in continuare.
Amestecam faina cu praful de copt si o trecem printr-o sita, dupa care o adaugam in compozitie impreuna cu migdalele pe care le-am zdrobit bine in blender si cu pudra de roscove. 
Compozitia trebuie sa aiba o textura grosuta.
Oprim mixerul si adaugam in aceasta compozitie merisoarele pe care eu le-am maruntut cu un cutit si semintele de chia si amestecam usor cu o spatula.
Punem la incins o tigaie pentru clatite, adaugam un varf de lingurita de ulei de cocos si cand s-a incins bine punem compozitia cu un polonic si rotim tigaia pentru a se intinde in forma rotunda, nu foarte mare.
Intoarcem clatita pe ambele parti si continuam pana cand le coacem pe toate.
Le asezam pe o farfurie una peste cealalta si cand sunt toate gata, decoram cu seminte de Chia, migdale, unt de arahide sau cu orice alte combinatii poftiti.
Merg extraordinar de bine langa o cana cu cafea sau ceai.

Lasati-va imaginatia sa intervina facand orice combinatii doriti.
Va doresc spor la pregatit si pofta buna! 
Multumesc SanoVita!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ultimele comentarii