facebook

24 iulie 2010

Bulz Dacic


Ingrediente necesare: 

- malai
- apa
- sare
- branza telemea tare
- costita
- oua
- smantana

Mod de preparare:

Din apa , malai si putina sare, se pregateste o mamaliga tare si se da la rece.
Costita se taie fasii si se trage in tigaie, iar ouale se fac ochiuri moi. 

 Dupa ce s-a racit mamaliga, se formeaza un cuib in care se pune branza telemea rasa si costita trasa la tigaie. Acest cuib se strange si se face ca o mingiuta. 
Mingiutele se pun intr-un vas, deasupra se pun ouale ochiuri, se mai impaneaza putin cu costita si se da la cuptor aproximativ 15 minute. 
Se presara branza telemea si smantana si se serveste.
Minunat!!!!!
PS: Eu nu am mai apucat sa fac poza cu smantana pt ca l-au papat rapid :))

6 comentarii:

  1. Frumos blogul tau Miha. Imi place! ;) Numai retete delicioase ai aici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult Miha!!!!
    Din pacate timpul nu mi-a permis sa actualizez, dar promit sa o fac cat de curand pentru ca am o multime de retete delicioase!!!
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari, ai castigat cu aceasta reteta la Bucataria de azi!

    RăspundețiȘtergere
  4. In masura in care Dacii au calatorit in America pentru a aduce porumbul, da, mancau bulz de mamaliga...

    RăspundețiȘtergere
  5. este super tare blogul tau tino tot asa ma bucur ca te-am gasit multa bafta!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere

Ultimele comentarii