facebook

3 noiembrie 2021

NOU la KFC - Meniu strips nepicanti

Nu sunt super consumatoare de KFC si nici nu mănânc prea picant, dar acum dacă îmi este poftă am și eu ce sa aleg 😉

Dupa 24 de ani, KFC lanseaza în România STRIPS NEPICANTI!
 

Sunt bucati de piept de pui imbracate intr-o crusta crocanta, nepicant, moale la interior și crispy la exterior si care se potrivesc perfect cu sosul de usturoi .
 
 
Meniul cuprinde bucatile de piept de pui (5 sau 8 strips), cartofi prajiti, un sos la alegere si un suc.
Eu am ales sosul de usturoi care s-a potrivit perfect. Crusta este chiar crocanta, iar bucatile de carne sunt moi la interior.

Am fost plăcut surprinsa si acum daca imi va mai fi pofta pe viitor, pot alege si eu ceva nepicant! 
 
Enjoy! 💓
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ultimele comentarii