facebook

24 mai 2021

SWEETERIA - Dulciuri delicioase FARA ZAHAR

 

Dragilor, am tot tinut de ceva timp sa va povestesc despre alternativa foarte sanatoasa pe care noi am ales-o de ceva timp si despre care vreau sa aflati si voi- SWEETERIA

Intr-o societate afectat de alimente tot mai procesate si mai pline de zahar, la vedere sau nu, este foarte important sa stim ca putem alege variante mult mai sanatoase pentru noi, familia noastra si cei dragi.

Eu citesc etichetele produselor de ceva vreme si asta ma face mai constienta si mai atenta la ce consum si la ce pun in cosul de cumparaturi.

Poate vi se pare greu sa va ganditi ce ar fi viata fara ciocolata, fara dulce, fara deserturi, dar este foarte important sa stiti ca ne putem bucura de toate acestea si fara ca ele sa contina zahar adaugat.

Chiar putem trai fara zahar, fara aditivi, fara arome sau coloranti artificiali, azi chiar putem sa ne bucuram de deserturi delicioase, cu un gust impecabil, cu ingrediente de calitate, fara ca acestea sa contina zahar.

Sweeteria este primul laborator din Romania care produce dulciuri exclusiv pe baza de indulcitori naturali, de cea mai buna calitate, pentru toti aceia care punem sanatatea pe primul loc.

Am pregatit cateva deserturi absolut delicioase in care am inlocuit zaharul cu indulcitorul natural obtinut din extract din frunze de Stevia Rebaudiana. 

Puteti pregati dulceturile preferate tot fara zahar, sau le puteti cumpara direct pentru ca cei de la Sweeteria le-au facut deja pentru noi.  Sunt nenumarate si delicioase variante.

Puteti elimina zaharul din cafeaua de dimineata alegand sa folositi pliculetul magic ''Dulcisor'' 

Stiati ca exista o gramada de feluri de ciocolata, delicioase toate si tot fara zahar si ele?

Da exista, si pe langa faptul ca sunt absolut delicioase, nu contin zahar!!!!

Cea mai tare descoperire recenta pe care am facut-o in materie de no sugar, stiti care a fost?

OUL DE CIOCOLATA fara zahar!!!!!!! Ta- daaaa 💓


Cand fiica-mea a mancat din oul de ciocolata nu i-a venit sa creada ca este atat de buuun.

Mami, esti sigura ca este fara zahar? Este prea buuun, a zis :) 

Am lasat-o sa manance un ou intreg si va spun ca este imens!!!!!

Preferatul meu este cel cu ciocolata alba si trandafiri. Am macat si eu, ce credeati? 😌

Ciocolata din compozitie contine cu muult mai putine calorii fata de ciocolata cu zahar😉

Este atat de bun si are un gust atat de fin incat nici nu stiu cand l-am dat gata :)

 Deliciosul ou de ciocolata exista in 3 variante: cu ciocolata alba si trandafiri, cu lapte si cu ciocolata amaruie, numai bine sa satisfaca gusturi variate pentru fiecare dintre noi.

Copiii sunt innebuniti dupa ciocolata, stim cu totii acest lucru. 

Este cel mai irezistibil desert din lume,nu-i asa!!!!

Faptul ca le putem oferi alternative la fel de delicioase dar mult mai sanatoase ar trebui sa ne bucure, cu siguranta. 

1 Iunie, cand vom sarbatori ziua copilului, se apropie, iar eu voi pregati un premiu dulce pentru voi care va consta in oua de ciocolata fara zahar de la Sweeteria. 

Am pregatit si un desert delicios fara zahar pe care copiii il adora!!!! Vi-l arat in curand sa aveti timp sa il pregatiti si voi pt 1 Iunie 😉

Azi avem variante sa alegem sanatos. Indrazniti! 

Transforma-ti gusturile, citeste eticheta, opteaza constient si alege sanatos!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ultimele comentarii