facebook

26 iunie 2021

Persil Deep Clean

 

Un nou colet de la BuzzStore a ajuns la mine pentru a testa noua formula Persil Deep Clean!
 
Sunt foarte bucuroasa pentru ca am ocazia sa testez aceste produse, mai ales pentru ca folosesc Persil in mod frecvent.
Noul detergent Persil ofera o formula unica de enzime care pătrunde in profunzimea petelor chiar si la temperaturi scazute de pana la 20°C, indepărtează cele mai dificile pete, asigurand si un consum redus de energie.
 Efectul Active Fresh ofera hainelor prospețime de lungă durata. 
 
Noul Persil Deep Clean este disponibil in următoarele variante :
♻️ Persil Gel Universal
♻️ Persil Pudra
♻️ Persil Discs 4in1
 
Am pus la treaba noul detergent Persil Deep Clean si acum pot sa va spun concluziile mele:
 
♻️Ambalajul este reciclabil iar învelișul capsulelor este 100 % solubil in apa, ceea ce il face foarte prietenos cu mediul.
♻️Curata extraordinar de bine chiar daca temperatura apei este de 20°, iar eu spal numai la temperatura mica, ceea ce ma face sa ii acord nota maxima
♻️Are un miros minunat și de durata
♻️Nu ataca țesăturile
♻️Face magie cu sosetele murdare 😁
♻️Persil Discs ne scapa de grija dozajului necorespunzător si al achiziției suplimentare de balsam. Capsula contine tot ce este nevoie pentru o spalare exemplara.
 

Am avut si un vizitator la sedinta foto 😆
Vi-l prezint si pe Mister Panda!!!!! 


 
 
 Am fost foarte incantata de rezultate si categoric il voi utiliza in continuare 💚💙 
 


4 comentarii:

  1. Cu siguranță sunt excelente ��
    Adorabilă pisicuța❤️

    RăspundețiȘtergere
  2. E un detergent foarte bun, îl folosesc cu încredere! Foarte frumos e motănelul,fotogenic și de ajutor la curățenie 🤗

    RăspundețiȘtergere
  3. Persil nu mă dezamăgeşte niciodată��

    RăspundețiȘtergere
  4. Îmi place aceste produse. Foarte eficiente.

    RăspundețiȘtergere

Ultimele comentarii