facebook

15 decembrie 2022

Bilute de biscuiti

 

Un desert super rapid de pregătit, din ingrediente pe care le avem de obicei în casa.

Dacă va este poftă de ceva dulce și nu aveți prea mult timp la dispozitie, sunt varianta perfecta.

Am folosit:

- 2 pachete mari biscuiți Petit 

- 100 ml lapte cald

- 2 singurite pudra cacao #Coseli

- 100 gr unt topit

- 30 gr zahar pudra

- esență de rom 

- stafide

- nuca

- 100 gr ciocolata 

Am măcinat biscuiții în robotul de bucătărie, după care am adăugat pe rand celelalte ingrediente.

Am amestecat bine și din compoziția rezultata am format biluțe pe care le-am dat prin pudra de cacao.

Optinonal, puteți adăuga în mijlocul fiecărei biluțe cate o vișină din vișinată 😉

După ce toate bilutele au fost trecute prin pudra de cacao, se dau la frigider pentru minim 1 ora.

Copiii le vor adora, va asigur! 

Merg perfect și lângă cafeluța de dimineata 😉

Enjoy❤️


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ultimele comentarii