facebook

21 decembrie 2022

Muschiulet de porc cu legume

 

Mușchiuleț de porc cu legume, o friptura extrem de gustoasă.

Am folosit un muschiulet de porc de aproximativ 600 gr pe care l-am spălat și l-am curățat de pielite.

L-am condimentat cu sare, piper, un praf de boia si cimbru, l-am așezat intr-un vas termorezistent si l-am uns pe deasupra cu dulceață de ardei iute.

Am curățat câteva legume (morcov, praz, cartof), le-am tăiat în bucăți potrivite și le-am condimentat cu sare, piper, cimbru și un praf de usturoi.

Le-am adăugat langa muschiuletul condimentat, am stropit totul cu ulei de măsline, am pus și o căpătâna de usturoi tăiată în jumătate, am acoperit totul cu folie și am gătit la 220 de grade pentru aproximativ 50-60 de minute.

O friptura delicioasa, moale, suculenta și aromata! 

Dulceața de ardei iute ii da un gust aparte!

Enjoy❤️



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ultimele comentarii