facebook

15 decembrie 2022

Rulouri cu scorțișoară glazurate cu crema de brânză și alune prajite

Nu știu dacă pot sa descriu în cuvinte cât sunt de bune!🥰

Aluat pufos, aromat, completat perfect de glazura cu branza și crocănțeala deliciaosa a alunelor prăjite.

Trebuie sa le încercați!!!! 

Iată cum le-am pregatit:

Pentru aluat ai nevoie de:

-250 gr faina

-un pliculet drojdie uscata

-150 ml lapte caldut

-20 gr zahar 

-25 gr unt moale

-lingura cu extract de vanilie

-1 ou

-un praf de sare 

Pentru umplutura

- 50 gr unt moale

- 30-40 gr zahar alb

-o lingura cu pudra de scortisoara 

Pentru glazura

-100 gr crema de branza

-20 gr unt moale

-20 gr zahar pudra

-50 gr miez alune prajite

Pentru pregătirea aluatului am folosit un robot de bucătărie.

În bolul robotului, am mixat ouale  cu un praf de sare si zaharul, am adaugat laptele călduț și untul topit, faina și drojdia, esenta de vanilie și am frământat 5-7 minute la viteza medie.

Aluatul rezultat este ușor lipicios. Dacă este prea lipicios, mai adăugați 1-2 linguri cu faina.  Nu exagerați cu faina extra pentru a nu pierde din pufosenia aluatului.

Se acoperă cu un prosop de bucătărie și se lasă la dospit pana își dublează volumul. 

Pregatim umplutura astfel: Amestecam untul moale cu zaharul și praful de scortisoara. 

Când aluatul s-a dospit, îl întindem pe masa de lucru și aplicam peste acesta umplutura din unt. Întindem bine umplutura peste tot aluatul după care il rulam.

Tăiem  în bucăți pe care le așezăm intr-o tava rotunda în care am pus hartie de copt. Lăsați puțin spațiu între ele căci se vor umfla.

Acoperim cu un prosop de bucătărie și le lăsăm sa creasca din nou pentru încă 15 min. 

Coacem la 190 de grade pentru aproximativ 25-30 de minute. 

Între timp pregatim glazura: Mixam untul moale, zaharul si crema de branza. 

Scoatem rulourile din cuptor, le lasam 5-10 min. după care întindem glazura deasupra.

La final adăugati miez de alune prajite sau nuca macinata.

Am folosit miez de alune prajite #FaNulla care a completat perfect!

Din aceste cantități mi-au ieșit 17 rulouri delicioase!!!! 

Va asigur ca sunt mega delicioase!!!! 

Enjoy❤️ 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ultimele comentarii