facebook

27 august 2012

Rosii murate in sare


Ingrediente necesare:
- 3 kg rosii
- 4 linguri sare grunjoasa
- 4-5 capatini de usturoi
- 2 litri apa
- frunze de visin
- frunze de telina

Mod de preparare
Se aleg rosiile de marime potrivita si se spala bine. 
In borcanul in care vrem sa conservam rosiile se aseaza un strat de frunze de telina, cateva rosii, usturoi, frunze de visin, alte rosii si tot asa pana se umple borcanul. 
 Preparam un amestec din sare si apa calduta(fiarta in prealabil), amestecam bine pana se topeste sarea si punem in borcane pana umplem.
In gura borcanului punem frunze de telina sau de visin si inchidem bine. 
Rosiile se conserva in aceeasi forma , tari.  
Cand dorim sa le servim, le spalam sub jet de apa.

17 comentarii:

  1. Ce harnica esti, eu inca mai las treburile astea pe seama mamei mele :D Dar le vine si lor randul ;) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoase sunt,si ce bune o sa fie la iarna.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata tare bine borcanele astea,ai fost tare harnicuta!!!
    Te pup Miha:-)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc dragele mele gospodine!!!!!!!
    Va puuuup

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce bunatate de muraturi avem aici! Cred ca stiu ce gust au, un pic pisca la limba, asa-i? Am gustat, dar eu nu am facut niciodata. Daca mai ai si rosii din gradina proprie, ies si mai bune.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este Gabi, pisca putin la limba si sunt delicioase!!!!!
      Doar ca, daca mananci prea multe, vei bea destul de multa apa :)))
      Puuup

      Ștergere
  6. ce frumoasae sunt!! O sa pun si eu...te pup!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te pup Liliana!!!!!
      Spor la borcanareala :)))

      Ștergere
    2. La murături se fierbe saramura asta e numaidecît?apă rece nu se pote pune

      Ștergere
  7. Sunt delicioase,le face si mama mea!Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. Am super rosii din gradina proprie.Fac bulion si suc de rosii natural in fiecare an , dar asa nu am incercat.Raman tari sigur?Ca daca nu nu ma incanta ideea deoarece sotul meu nu suporta rosii necojite in mancare.Pupici si mult succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lyly, raman tari peste iarna numai ca noi nu le-am folosit niciodata la gatit ci le-am mancat ca atare.
      Sunt sarate si tari, delicioase!

      Ștergere
  9. Foarte interesant! Arata excelent!

    RăspundețiȘtergere

Ultimele comentarii