facebook

29 iunie 2019

Mousse de mango si cocos


De curand am acceptat provocarea celor de la Biomania  de a pregati un preparat in care sa folosesc crema bio din nuca de cocos Isola 
Crema bio din nuca de cocos pentru gatit Isola Bio 200ml este o noutate culinară care aduce dulceața naturală a laptelui de nucă de cocos in preparatele noastre. Acest deliciu fără gluten, fara lactoza este ideal pentru rețete exotice sau mâncărurile de zi cu zi.
Cu toate ca este potrivita a fi folosita atat in deserturi cat si in mancaruri, eu am ales sa pregatesc cu aceasta un delicios mousse cu mango. 
A iesit o nebunie!!!!!! Cocos, mango.....irezistibil!
Iata cum am procedat:

Ingrediente necesare:
- 3 fructe mango bine coapte
- 3-4 lingurite zahar pudra
- 2 foi gelatina
- frunze menta pentru decor

Mod de preparare:
Am curatat de coaja si am taiat cubulete fructele de mango.
Foile de gelatina le-am tinut 5 minute in apa rece, dupa care le-am dizalvat in cateva lingurite cu apa calduta.
Am oprit cateva bucatele de mango pentru decor, iar restul le-am adaugat in blender impreuna cu zaharul pudra si am pasat pana am obtinut un piure fin.
Am adaugat peste acesta 200 ml crema bio din nuca de cocos pentru gatit Isola Bio si jumatate din cantitatea de gelatina.
Am adaugat o mica parte din acest mousse in paharele pentru servit si le-am introdus la frigider pentru aproximativ 10 minute.
Cat timp paharele au stat la frigider, am mixat restul cantitatii de crema bio din nuca de cocos pentru gatit Isola Bio peste care am adaugat cealalta jumatate din cantitatea de gelatina. Pentru gustul meu nu a fost necesar sa adaug zahar, insa daca va place mult mai dulce puteti adauga si zahar pudra dupa gust. 
 Scoatem paharele de la frigider si adaugam crema de cocos peste mousse-ul de mango, introducem din nou la frigider pentru 10 minute, dupa care continuam cu un alt start de mousse de mango si tot asa pana terminam compozitiile. Puteti pune cate straturi doriti, mai groase sau mai subtiri, in functie de preferintele voastre. Lsati-va imaginatia libera.
Dupa ce am adaugat toate straturile, am decorat cu bucatele de mango si menta si am lasat la frigider aproximativ jumatate de ora.
Copiii au adorat combinatia de mango si crema de cocos!!!!!
Daca si voua va place aceasta combinatie, va rog sa ma sustineti cu un Like AICI

Enjoy!!!!


Un comentariu:

Ultimele comentarii