facebook

10 noiembrie 2018

Robotul de bucatarie Kenwood Chef Titanium

Am primit spre testare, gratuit, minunatul robot de bucatarie Kenwood Chef Titanium de la BUZZStore si Kenwood Romania.

Am fost impresionata de calitatea materialelor din care este făcut imediat ce l-am scos din cutie și l-am atins.
Când l-am pus la treaba mi-am confirmat ca este cu adevărat excepțional.
Îmi place foarte mult bolul de otel inoxidabil care are o capacitate mare (4,6 L), se fixează perfect și în care am pregătit aluaturi mari cu ușurință (aluat pt cozonac).

De asemenea îmi plac telurile care fac o treaba extraordinara atât la aluaturi cât și la frișcă , sunt tot din otel inoxidabil, sunt mari si cuprind foarte bine aluaturile din toate zonele bolului.
Blenderul de sticla are capacitatea de până la 1.6 l și lamele din oțel inoxidabil cu 4 zone care permit să pregătim o cantitate mare de smântână, supe sau creme, etc.
Protecția împotriva stropirii  ajuta la menținerea curățeniei în bucătărie, iar orificiul de deschidere mare permite adăugarea de ingrediente în timpul funcționării. Este foarte buna pentru ca nu sare nimic din bol.

Gatitul este despre inspiratie si creativitate, la fel de mult ca si rezultatul final. 
Robotul de bucatarie Kenwood Chef Titanium te ajuta sa iti depasesti limitele in bucatarie. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ultimele comentarii