facebook

3 ianuarie 2013

Tarta cu legume si mozzarella


Bine v-am regasit in noul an!!!!!!!!!!!!!!
Sper din suflet ca ati petrecut minunat alaturi de prieteni, familie si cei dragi voua!
Chiar daca sunt convinsa ca multi dintre noi nu eram pregatiti sa mergem la job azi, ne-am mobilizat si am reusit sa o facem ( recunosc ca eu cu maaaare greutate:))

Incepem retetele din acest an cu o tarta usoara si rapida care sunt convinsa ca este binevenita dupa mesele imbelsugate de sarbatori.

Este inca fierbinte si reprezinta cina mea din aceasta seara :)))

Ingrediente necesare:

- aluat frantuzesc
- dovlecei
- ardei gras
- broccoli
- mozzarella
- rosii cherry
- sos de rosii
- unt
- busuioc
- sare, piper

Mod de preparare:

Ungem o tava rotunda cu unt, asezam aluatul si il intepam din loc in loc cu o furculita (eu am avut chiar un aluat frantuzesc pentru tarte, adus de prietena noastra Marinela din Franta).
Intindem peste aluat 2 linguri cu sos de rosii si asezam legumele. Adaugam bucatele mici de branza feta si felii de mozzarella si condimentam cu sare, piper si busuioc.
Indoim marginile de aluat in interior si dam la cuptor la 180 grade, pentru 15 minute.

Pofta buna!!!!




6 comentarii:

  1. Ce frumoasa si buna e tarta! Pauza de carne! Bine te-am regasit, Mihaela!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine te-am regasit si eu draga mea!!!!!!
    O pauza de carne este bine venita!!!!! :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce fain arata tarta asta!
    Te pup Miha!

    RăspundețiȘtergere
  4. Vreau sa te intreb daca nu se inmoaie de la legume.Ca eu imi imaginez ca dovleceii lasa apa.Compozitia arata bine in poze.Nu pare apatoasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai venit !!!!!!
      In mod normal dovleceii lasa apa, dar la aceasta tarta sunt putini. Am pus cate putin din fiecare sortiment de legume si nu a lasat apa.
      Asa cum arata in poze asa a si fost.
      O poti incerca.
      Nu pune foarte multe legume ca sa se poata patrunde bine, sa nu lase apa si sa se rumeneasca frumos.
      Am facut pozele imediat ce am scos-o din cuptor pt ca nu mai aveau rabdare si voiau sa manance :))

      Ștergere

Ultimele comentarii