facebook

29 mai 2012

Potarnichii inabusite



De cum am vazut reteta aceasta, mi-a ramas gandul la ea, iar zilele trecute cand cautam sa pregatesc ceva mai special pentru ziua sotului meu, s-a aprins beculetul si mi-am amintit ca am in congelator trei exemplare de potarnichi pe care le-am tavalit prin mirodenii si vin rosu si iata ce a iesit.
Sa fiu sincera, eu credeam ca ceea ce am in congelator sunt prepelite si, de fapt, le-am si gatit ca fiind prepelite, doar ca atunci cand au ajuns in farfuria sotului..... surpriza..... erau potarnichi :))

Ingrediente necesare:

3 potarnichii
3 linguri ulei de masline
3 lingurite unt
ramurele rozmarin
1 lingurita boia
1catel de usturoi
1 cana vin rosu, caldut
1/2 lingurita chili
ienibahar
coriandru
salvie
piper
sare

Mod de preparare:

Asa stateau ele la sfat, bucuroase ca au iesit din congelator :))))
 Saram si piperam potarnichiile pe interior si exterior.
Restul condimentelor le amestecam intr-un castronel (sau mojar) si le pisam putin.
Condimentam potarnichiile pe exterior si interior
 si le rumenim pe toate partile în ulei de masline încins amestecat cu putin unt. 
Adaugam si ramurele de rozmarin.
 Adaugam vinul caldut, mai întoarcem de pe o parte pe cealalta pasarile pîna vinul scade putin (cateva minute).
Am transferat potarnichiile într-un vas de sticla termorezistenta (cu capac) preîncalzit si dam la cuptor aproximativ 40-45 de minute la 150°C.
Dupa acest timp, am îndepartat capacul vasului, le-am mai stropit cu sosul de vin si le-am lasat la 200°C timp de 10 minute.
Sosul de vin care a ramas in tava, il strecuram si il punem la masa langa potarnichii pentru ca este delicios.
Am servit cu cartofi sarladaise.



Multi pupici Maya si multumesc !!!!!


14 comentarii:

  1. Parca au fost la solar,asa bronzate sunt.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am mancat niciodata potarnichii dar la cat de bine arata m-ai facut curioasa sa incerc! Delicios!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos arata asa rumenite! Si mi-a placut partea aia cu statul la taifas!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. ce bine arata! pozele spun totul!

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani, sotului! Foarte bine arata, iar prezentarea este superba!

    RăspundețiȘtergere
  6. Miha, ai un premiu de ridicat: http://gabinaum.blogspot.com/2012/05/one-lovely-blog-award.html, cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani sotului!!!Iar prezentarea este de senzatie:)!!!!!!mai ales statul la taifas...:))!O saptamana minunata!!!Pupici

    RăspundețiȘtergere

Ultimele comentarii