facebook

22 mai 2012

Placinta cu branza si iaurt

Ingrediente necesare:

1 pachet foi placinta
7 oua
600 ml iaurt
250 g branza de vaci
150 g zahar
esenta rom si vanilie
ulei sau unt topit (pentru uns foile)

Mod de preparare:
 
Mixam ouale impreuna cu zaharul pana obtinem o crema ca o maioneza, dupa care incorporam cu grija  branza si iaurtul.
Adaugam esentele si amestecam bine.
Din aceasta compozitie pastram deoparte o cana pe care o adaugam la sfarsit.
Impartim foile de placinta in jumatate si le ungem cu ulei pe fiecare in parte.
Punem prima jumatate de foi intr-o tava unsa cu ulei, turnam deasupra compozitia de iaurt si branza si asezam ultimele foi unse fiecare cu ulei.
Inainte de a o baga la cuptor se pensuleaza deasupra si se taie.
Cand este aproape gata, adaugam compozitia de iaurt pe care am pastrat-o si mai lasam la cuptor 5-10 minute pana se rumeneste frumos deasupra.




17 comentarii:

  1. Delicioasa placinta asta,imi doresc sa gasesc si eu foi de placinta!Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Normal ca ne place!Si imi place ca ai facut o tava sanatoasa,poate mai e ceva!

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamne, ce bine arata.......as intinde mana si as servi direct prin calculator:)!!!!Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pupici Mara si multumesc!
      Asa zicea si mama, ca se uita la poza si parca ar lua o bucata :)))))
      Pupici!

      Ștergere
  4. Arata super! Tare faine-s foile!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mihaela ce fel de iaut? Ce grasime? Indata o execut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Irina, eu am folosit iaurt Cedra de la Napolact pt ca asta am avut in frigider, dar cred ca merge cu orice iaurt.
      Sa imi spui cum ti-a iesit.
      Te pup

      Ștergere
  6. Mihaela a iesit asa cum trebuia, perfecta. Eu am pus 5 foi, umplutura, iar 5 foi, iar umplura, ultimile 5 foi si ultimile 10 minute restul de iaurt cu branza. Multumes pentru reteta. Mai sunt 2 bucatele. Te pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur tare mult ca ti-a iesit bine si ca v-a placut.
      Banuiesc ca v-a placut daca au mai ramas doar doua bucatele, nu?? :)))
      Te pup si te mai astept sa incerci si alte retete.

      Ștergere
  7. Vai cat de bine arata, si cat de mult imi plac mie placintele cu branza!! Super faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place.
      Te invit sa o incerci cu incredere.
      Puup

      Ștergere

Ultimele comentarii