facebook

31 octombrie 2011

Cartofi acordeon cu cotlet afumat

Ingrediente necesare:
- 2 cartofi mari, lunguieti
- 250 gr cotlet afumat sau bacon/costita
- salvie, busuioc
- sare, piper
- 1 lingura ulei
- 1/2 pahar apa

Mod de preparare:
Curatam carofii, ii spalam sub jet de apa si ii taiem felii.
Taiem cotletul afumat sau baconul/costita in felii si le decupam in bucatele de marimea feliilor de cartofi.
Asezam pe tepuse de lemn feliile de cartofi alternativ cu cele de cotlet afumat.

Presaram peste ele salvie, busuioc, sare si piper si stropim cu o lingura de ulei.
Le asezam intr-un vas termorezistent, adaugam 1/2 pahar apa si dam la cuptor pentru cca. 20 de minute.
Se servesc calde.

6 comentarii:

  1. Ce-mi plac cum ti-au iesit.Super buni.Eu ii pregatesc putin altfel, si sunt buni.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Dia!!!!
    Mai am si eu o varianta de cartofi acordeon, dar fara sunculita.
    Astia au fost super deliciosi!
    Pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte faina ideea! SI eu i-am facut, dar putin altfel. Tre sa-i fac fiica-mii, asa pe bat!! :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur ca iti place ideea Maya!!!
    Te puup

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca nu am tava termoizolanta pot sa ii fac in tava?

    RăspundețiȘtergere

Ultimele comentarii