facebook

4 iulie 2011

Mancare de mazare


Ingrediente necesare:

- 1 piept pui
- 500 gr mazare
- 1 ceapa
- 1 ardei
- 2 linguri rase faina
- 250 ml apa
- 4 rosii
- marar
- sare, piper

Mod de preparare:

Am taiat pieptul de pui, l-am pus in ulei, l-am condimentat cu sare si piper si am lasat pe foc la inabusit, cu capac, cam 10 minute.
Dupa ce am scos carnea, in locul ei am adaugat ceapa si ardeiul tocate, putina sare si am lasat la prajit pentru 5 minute. Am adaugat rosiile decojite si taiate marunt, pieptul de pui prajit si o cana de apa si am fiert la capac pentru 10 minute dupa care am adaugat mazarea.


Dupa ce mazarea este moale, adaugam faina amestecata cu apa si mai fierbem 10 minute.
Adaugam mararul, potrivim de sare si piper si dam la cuptor pentru 10-15 minute.


2 comentarii:

Ultimele comentarii