facebook

15 iunie 2011

Salata de pui cu ciuperci

Prima data cand am fost invitata sa gust din aceasta salata am fost sceptica si nu prea indrazneam pentru ca arata ciudatel, dar dupa ce am gustat-o ..... am introdus-o in lista mancarurilor preferate.
Are un gust minunat si este fooooarte usor de preparat.


Ingrediente necesare:
- 1 piept de pui
- 1 cutie cu ciuperci
- 1 borcan castraveti murati
- maioneza
- sare si piper dupa gust.

Mod de preparare:
Spalam bine si punem la fiert in apa cu putina sare un piept de pui dezosat.
Dupa ce s-a racit il tocam marunt la robot sau cu cutitul (dupa preferinte).
Tocam cubulete mititele castraveciorii si ciupercutele.

Amestecam pieptul de pui tocat cu castravetii, ciupercutele si maioneza.


Potrivim de sare si piper dupa gust si..... gata salata :)
DELICIOASA!!!!!

7 comentarii:

  1. Mi-ai dat o idee cu salata asta.Îmi place combinatia pui cu ciuperci.
    Merci pentru inspiratie!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu multa placere Maya!
    Este delicioasa! Incearc-o cu incredere.
    Eu cand am facut-o am mancat 3 zile la rand :))) asa de mult mi-a placut.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte buna tre' sa fie.
    Si ce prezentare faina!
    Zi faina, Miha.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Gabi!!!!!
    Tare bunuta este :)
    Zi frumoasa si tie.
    Pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Mama mia o idee excelenta pentru ziua mea de luni multumesc foarte mult chiar nu stiam ce noutati sa inventez sper ca fac impresie buna invitatilor mei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea, incearc-o cu încredere pentru ca este delicioasa .
      La multi ani !!!!!

      Ștergere
    2. Draga mea, incearc-o cu încredere pentru ca este delicioasa .
      La multi ani !!!!!

      Ștergere

Ultimele comentarii