facebook

16 iunie 2011

Fasii de pui cu broccoli

Pana anul trecut nu puteam sa mananc broccoli pentru ca nu imi placea gustul, dar pentru ca este o leguma sanatoasa am descoperit un nou mod de a o prepara iar acum o ador.


Ingrediente necesare:
- 1 piept de pui
- 1 buchet broccoli
- rozmarin
- busuioc 
- chili

Mod de preparare:
Spalam broccoli, il separam in mici buchetele si il punem la fiert in apa cu putina sare.


Pieptul de pui il taiem fasii si il punem la calit in putin ulei.


Adaugam rozmarin, busuioc si chili si gatim puiul inabusit iar in ultimele minute luam capacul pentru a se rumenii putin.


Dupa ce am fiert broccoli aproximativ 15 minute, scurgem apa si il tragem la tigaie intr-un cub mare de unt. Va capata un gust minunat.


Servim fasiile de pui cu broccoli.
Rapid si delicios!!!!

4 comentarii:

  1. O combinatie foarte buna.Eu fierb buchetelele de broccoli doar foarte scurt,4-5 minute,apoi le trag putin în utin unt,sau ulei de masline.Îmi plac legumele mai crocantoase.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu cred ca untul ii da un gust minunat.
    Eu le fierb putin mai mult pt a le manca si fetita mea :))
    Daca le simte crocante, nu mai vrea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Tocmai am pregatit reteta asta si abia astept s-o mananc maine, din nou :)

    RăspundețiȘtergere

Ultimele comentarii