facebook

20 iunie 2010

Cartofi frantuzesti

Ingrediente necesare:

- 6 cartofi
- 500 gr branza telemea
- 2 oua
- 1 cana smantana
- unt
- sare, piper
- cascaval ras

Mod de preparare:

Se pun cartofii la fiert in coaja, iar dupa ce s-au racit se curata si se taie felii.
Se ia un vas de yena, se unge cu unt
Se pregateste o compozitie din branza rasa, ouale batute, smantana, sare si piper.
Se aseaza un rand de felii de cartofi, un strat din compozitia de branza, alt strat de cartofi si tot asa pana cand se termina compozitia si se incheie cu un strat de cartofi peste care se pune cascaval ras.
Se da la cuptor pentru aproximativ 30 de minute. 


2 comentarii:

  1. Ieri, pt ca nu mai stiam ce sa gatesc la pranz am hotarat sa incerc reteta aceasta si bine am facut:) Mi-au placut foarte tare si mie si intregii familii.Am adaugat doar un pic de marar, in rest am respectat reteta ta si a fost foarte bun.Noi i-am mancat cu pui la gratar.Iti multumesc mult pt reteta, o voi repeta cu siguranta.
    Mony

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mony, ma bucur tare mult ca ai incercat una din retetele mele si ca a fost pe placul familiei tale.
      Aceasta reteta am pregatit-o cand abia puneam bazele acestui blog, dar imi place si mie tare mult.

      Te imbratisez cu mult drag si te mai astept sa incerci si alte retete.
      Pup

      Ștergere

Ultimele comentarii