facebook

15 martie 2010

Spaghete carbonara


Ingrediente necesare :
- paste
- 2 oua
- usturoi
- sunculita sau bacon
- smantana
- busuioc
- parmezan

Mod de preparare:
Se pun pastele la fiert in apa cu sare si putin ulei.
Separat se pregateste sosul astfel:
Intr-o tigaie se pun la calit pentru 2 minute cativa catei de usturoi tocati marunt. Peste usturoi se adauga bacon sau sunculita si se mai caleste putin. Se ia de pe foc.
Separat se amesteca 2 oua cu 200 gr smantana si cascaval ras.
Pastele fierte se pun in tigaia cu usturoi si sunculita, si se dau pe foc. Peste acestea se adauga sosul din oua si smantana si se mesteca pe foc continuu pana se leaga sosul.
Se adauga busuioc tocat marunt.
Se servesc presarate cu cascaval sau parmezan din abundenta.

6 comentarii:

  1. Delicioasa Reteta !!!! Am incercat, gatit, urmat sfaturile.... totul a fost delicios !!! Mai putin faptul ca am papat tot ... am lins si farfuria sa nu cumva sa pierd ceva din preparat :))

    RăspundețiȘtergere
  2. :)))
    Ma bucur ca ai incercat, gatit si mai ales papat tot :))))
    Sa iti fie de bine si te mai astept sa incerci si altceva!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Buna Valy si bine ai venit pe blog!!!!
      Am folosit o smantana normala,cred ca era Napolact.
      Sper sa iti iasa delicioase!!!!

      Ștergere
  4. imi poti spune te rog daca ai pus o punga de paste?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Oana.
      Pui câte paste vrei tu, în funcție de câte persoane ai la masa.
      Și restul cantităților le apreciezi în funcție de câte porții vrei sa ai.
      Te puup

      Ștergere

Ultimele comentarii