facebook

8 ianuarie 2022

Prajitura cu visine si bezea

 

Am facut ordine prin congelator si am gasit o punga cu visine congelate asa ca am facut aceasta prajitura super delicioasa.

Am servit-o langa un pahar cu sirop Laurul, care ne place foarte mult.

Eu am ales siropul de fragute care imi place foarte mult, ceilalti din familie au ales zmeura, afine, visine, soc. Exista o gama super variata, pentru toate gusturile.

Iata cum se pregateste prajitura noastra:

Ingrediente necesare: 

- 6 oua
- 375 gr. faina
- 1 pachet praf de copt
- 250 gr. zahar
- 150 ml lapte
- 90 ml ulei
- esenta vanilie
- 500 gr. visine congelate sau proaspete, fara samburi (sau orice alte fructe va plac)

Pentru bezea:

- 4 albusuri
- 100 gr. zahar 

- 1 lingura zeama de lamaie

Mod de preparare:

 In bolul robotului (sau cu mixerul) mixam ouale impreuna cu zaharul. Dupa ce acestea s-au mixat bine, adaugam rand pe rand laptele, uleiul, esenta si faina amestecata cu praful de copt.

Adaugam compozitia astfel obtinuta intr-o tava imbracata in hartie de copt. 

Eu am folosit o tava 25/30 si prajitura mea a iesit destul de inalta.

Deasupra aluatului, asezam visinele pe care le-am scufundat in faina.

  Coacem prajitura la cuptorul preincalzit, la 190 de grade pentru aproximativ 25 de minute.

Intre timp pregatim si bezeaua astfel:

In bolul robotului ( sau folosind un mixer), mixam la viteza mare albusurile cu un praf de sare, adaugand putin cate putin zaharul si zeama de lamaie.

Mixam totul pana obtinem o bezea ferma.

Cand prajitura este aproape gata (coapta in proportie de 95%), 

adaugam deasupra bezeaua si nivelam cu o spatula.

Bagam prajitura la loc in cuptor si coacem pentru inca 10-12 minute, 

pana cand se rumeneste si bezeaua.

Cand prajitura noastra este gata, o scoatem din cuptor si o lasam la racit.

Cand aceasta s-a racorit, o taiati in bucati, va puneti un pahar cu sirop Laurul si serviti cu pofta!

Enjoy!💓



Un comentariu:

Ultimele comentarii