facebook

17 noiembrie 2021

Vafe cu afine si ciocolata - fara zahar


Mi-am achizitionat de curand un aparat de vafe/gofre de la Breville si va marturisesc ca nu ma mai pot opri din a pregati vafe in diverse combinatii, dulci sau sarate.

De data aceasta am pregatit vafe cu afine si ciocolata, fara zahar.

Iata cat de simplu se pregatesc:

Din urmatoarele cantitati mi-au iesit 8 vafe mari.

- 200 ml lapte 

- 200 gr faina

- 100 gr unt topit

- 3 oua

- 50 gr indulcitor cu extract de Stevia de la Sweeteria

- 1 plic praf de copt 

- o mana de afine ( am avut la congelator)

- ciocolata picaturi fara zahar de la Sweeteria

- esenta vanilie

- sirop de artar pentru servit

Treaba a mers foarte simplu si repede pentru ca am mixat ouale cu indulcitorul, laptele, esenta si untul,  iar la final am incorporat faina si praful de copt.

Am impartit compozitia in 2. Intr-o compozitie am adaugat afinele si in cealalta am adaugat ciocolata.

Am facut acest lucru pentru ca fiica-mea nu prea e fan fructe si le prefera pe cele cu ciocolata

Am incins aparatul de vafe si le-am copt pentru aproximativ 5-7 minute.


Le-am servit cu sirop de artar si picaturi de ciocolata fara zahar!

Sunt absolut delicioase!

 Nu va veti mai putea opri din mancat, garantat :)

 
Enjoy! 💓

2 comentarii:

Ultimele comentarii