facebook

22 iunie 2019

Dorada la cuptor


In ceea ce priveste pestele, intotdeauna sunt pentru variantele care se pregatesc rapid si obligatoriu cu putin usturoi si vin alb.
Dorada este printre felurile mele preferate de peste. Iata reteta mea:

Ingrediente necesare:
- dorada 
- lamaie
- sare, piper
- condimente pentru peste dupa preferinte: busuioc,rozmarin,ghimbir, patrunjel
- usturoi
- 100 ml vin alb
- 2 linguri ulei de masline

Mod de preparare:
Spalam si curatam bine dorada si o stergem cu un prosop de hartie. 
Daca aceasta este mare, facem crestaturi din loc in loc in care vom intoducem condimentele si feliute subtiri de lamaie.
Condimentam pestele pe toate partile, introducem in interior felii de usturoi si condimente si il asezam intr-un vas potrivit pentru cuptor. Stropim cu lamaie, ulei de masline si vin alb, adaugam felii de usturoi si il introducem la cuptor la 170 de grade pentru aproximativ 20 de minute, acoperind vasul cu o folie.

In ultimele 5 minute luam folia de pe vas pentru a se rumeni . 
Servim cu lamaie si mamaliguta.
Pofta buna!


3 comentarii:

  1. Nu imi iese aspectuos pestele la cuptor. Mereu se descompune parca.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu dorada o fac aproape numai în acest fel.
    Azi am făcut iar și am pus pestele pe hârtie pergament, într-o tava, fără lichid deloc. Doar am stropit puțin cu ulei de măsline și ma pus condimente.
    A ieșit delicios și perfect întreg.

    RăspundețiȘtergere

Ultimele comentarii