facebook

21 iunie 2019

Calamari si midii cu lamaie si usturoi

Asa pofta mi-a fost intr-o zi de fructe de mare incat m-am urcat in masina si am plecat la market sa ''agat'' cateva fructe proaspete si rapid de pregatit caci atunci cand pofta e mare, nu vrei sa stai cu orele prin fata aragazului :)
Am gasit baby calamari proaspeti si un saculet cu midii pe care iata cum si cat de rapid le-am pregatit

Ingrediente necesare:
- calamari si/sau orice alte fructe de mare va plac
- midii
- usturoi
- 1/2 pahar vin alb
- patrunjel
- chilli
- lamaie
- un praf de sare
- 1 lingura ulei de masline

Mod de preparare:
Pentru inceput spalam si curatam fructele de mare sub jet de apa.
Intr-o tigaie antiaderenta adaugam uleiul de masline, calim usturoiul tocat pana se aureste putin si adaugam peste acesta calamarii pe care ii calim 4-5 minute ''scuturand'' tigaia foarte des.

Peste calamari adaugam si midiile, vinul, chilli si gatim la foc iute aproximativ 7-8 minute sub capac, dupa care inca 3-4 minute fara capac. 

La sfarsit adaugam patrunjelul tocat marunt, lamaie si servim langa o garnitura de orez, paste sau pur si simplu cu bagheta crocanta cu care vom strange tot sosul delicios care se lasa in tigaie, si bineinteles impreuna cu un pahar cu vin alb.
Prea multe poze nu am apucat sa fac pentru ca s-a mancat super rapid :)
Lasati-va imaginatia sa faca ce combinatii poftiti si sa aveti pofta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ultimele comentarii