facebook

14 aprilie 2019

Cartofi noi cu prosciuto

Sunt tare incantata de legumele proaspete, de sezon, care se găsesc în piețe în aceasta perioada.
Azi am făcut o vizita scurta la piață și am găsit cartofi noi. I-am luat și iată ce am făcut cu ei.

I-am spălat jub jet de apa rece. Am folosit un burete de vase nou, și i-am curățat ușor cu partea abraziva. Nu a fost nevoie sa insist prea tare pentru ca au fost foarte fragezi și s-au curățat rapid.
I-am șters bine cu un prosop de hârtie și i-am așezat într-o tava.
I-am asezonat cu sare, cimbru, rozmarin, boia și puțin chili, i-am stropit cu puțin ulei de măsline, am pus din loc în loc câteva bucatele de usturoi cu tot cu coaje și i-am dat la cuptor la 220 de grade.
Din când în când am mai mișcat tava energic sa se mai întoarcă cartofii, iar după jumătate de ora am adăugat câteva felii de prosciuto mărunțite.
Acesta a dat cartofilor a aroma delicioasa!!!!
Au fost gata după aproximativ 40 de minute.
I-am servit fierbinți, lângă o lingura generoasa de pesto.
Sunt un deliciu!!!



Un comentariu:

Ultimele comentarii