facebook

15 decembrie 2018

Fusilli cu ton


Ingrediente necesare:
- 2 cutii cu ton bucati in ulei de masline  ( eu am folosit delicioasele conserve EVA de la Podravka )
- 2 catei de usturoi
- 4-5 muguri de pin 
- 1 borcan rosii in bulion 
- mirodenii dupa gust ( oregano, cimbru, busuioc) 
- sare, piper
- patrunjel verde
- cascaval, parmezan ( dupa gust)

Mod de preparare:
Am pus pastele la fiert in apa cu sare si intre timp am pregatit sosul.
Am desfacut cele doua conserve de ton bucati iar uleiul de masline din cutie l-am pus intr-o tigaie mai inalta si am calit putin usturoiul zdrobit impreuna cu mugurii de pin.

Dupa ce usturoiul a devenit putin auriu ( nu foarte mult ca devine amar), am adaugat rosiile in bulion pe care le-am mixat la blender( folosesc rosii in bulion facute in casa), am potrivit de mirodenii, sare si piper si am fiert acest sos maxim 10 minute.
Cand pastele au fost fierte suficient, le adaugam peste sos impreuna cu bucatile de ton si mai lasam pe foc 2-3 minute.
La sfarsit adaugam patrunjelul, parmezan, potrivim de gust si lasam vasul acoperit pentru ca pastele sa absoarba sosul si aromele.
O reteta potrivita pentru zilele de post in care avem dezlegare la peste.
Pofta buna!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ultimele comentarii